Life. Never was easy.

Malam ni rasa melankolik..
Rasa ada benda yang aku nak luahkan..
Tapi tak mampu..cuma mampu pendam..

Betul..semua berubah..
Semua..

Ada yang berubah itu positif..
Dan yang negetif..

Betul...Tak ada yang kekal atas dunia ni..
Takkan pernah ada...

Bila dah makin meningkat usia ni..
Even mungkin banyak lagi benda yang aku takkan faham
Tapi buat aku betul2 yakin..

Jangan percaya pada sesiapa..
Just dont..

Kita boleh percaya orang.
Cuma...jangan letak 100% yakin

Sebab cepat atau lambat..
Nampak atau tidak..
Orang tu mungkin akan tikam belakang kita..

Betul..dalam hidup ni..
Kalau kita tak pernah buat silap..
Kita takkan pernah belajar..

Huh..

Bukan mudah nak jaga hati..tapi
Hidup bukan utk puaskan hati sesiapa kan..

Aku tak silap langkah..betul kan??
Aku betul2 taknak menyesal..
Menyesal sesuatu yang mungkin aku tak mungkin capai..

Adakah??





No comments:

Post a Comment