How time flies


Hari ni tiba-tiba nak godek2 facebook..
Jejak balik post lama2..member2 yang tah ada dekat mana..
Memang sepenuhnya berubah..
Betapa masa tu mengubah kita..

Hee..rasa kelakar..
Kalau dulu...ada impian..rasa nak capai..
Tapi sekarang,, Impian tu ada..
Tapi belum tentu nak capai..

Bila teringat time sekolah dulu..
Sorang2 muncul dalam ingatan..
Semua berbeza...dan bila aku jejak balik..
Satu persatu yang aku jumpa..
Rasa macam.. wow..

Banyak yang berlaku..
Tanpa kita sangka dan duga..

sometimes you will never know the value of a moment until it becomes a memory

Kat mana aku duduk sekarang,
Dengan siapa yang ada disisi sekarang..
Memang tak akan sangka..

Aku dari dulu lagi suka fikir..
"Apa akan jadi lepas ni.."
"Siapa yang akan kita jumpa nanti.."
"Banyak mana lagi masa yang kita ada,,"

Sikit2 benda tu akan dapat jawapan..
Cuma berapa lama masa yang kita ada atas bumi ni..
Takkan pernah ada jawapan..

Kita tak tahu sampai bila..
Takkan tahu..dengan siapa..
So...better kita hargai apa ada depan mata..
Siapa yang dengan kita sekarang...

Masa berlalu pantas sangat..
Sekelip mata..semua dah berubah..
Kalau dulu kita duduk dekat bangku sekolah..
Sekarang entah ada mana semua terpisah..

Setiap orang ada cerita..
Cerita yang menjadikan siapa dia sekarang..
Yang buat dia ada di tempat sekarang..

Kita ada kat satu tempat tu bersebab..
Kenapa kita ada kat situ..semua ada sebab..

Kun Fayakun..
Yakin lah... :)


1 comment:

  1. Do you need free Instagram Followers?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT & TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    ReplyDelete