Dari cik ke puan..

Alhamdulillah...syukur sgt2..
Sekarang ni dah dalam bulan ramadhan..
Dan dah masuk ramadhan yg ke 11..
Yang bestnya..kali ni..
Tahun ni aku bukan berpuasa bujang dahhh
Dah ada sorang lagi peneman.. ^^
Semua dah selesai..
Macam tak percaya dah tukar status..hee
Dah lama tak menaip..
Erm...bukan apa..
Sebab tak tw nak taip apa..
Jari ni rasa keras jee.
Macam dah tak ada idea..

Well i guess..
Bila dah nikah ni..
Everything change..Totally change..
Kalau dulu tak fikir orang lain (Selain family)

Sekarang dah ada tanggungjawab..
Dulu boleh lagi tak kisah nak makan apa..
Makan kat mana..sikit ke banyak ke..
But now...mesti akan fikir lagi sorang..
Siyes kalau dulu aku agak malas gak laa nak masak..
Almaklum laa..dah penat kje..balik2 terus bungkus makanan
Malas dh nak fikir masak2 ni..

Tapi sekarang hari2 menggagau cari resepi baru..haha
Dulu boleh laa nak lepak dgn member..
Keluar malam..lepak sana sini..
But since dh kawen ni..
En.Suami dah bawak jauh dari Shah Alam..
Mmg idok laa kuar jalan sgt..
Member pown tak ada...sob sobb...hee

Hidup ni rasanya 360 darjah gak laa berubah..
Tak laa teruk pown sebab..
Aku rasa sesiapa pown yg dah kawen..
Even sesukar mana pown hidup..
Jauh dari family n kawan2
Tapi...dah ada yg halal kt sisi..
Everything gonna be okeyh..

Bukan cuma okeyh...tapi betul2 complete..
Actually aku sendiri pown tak tahu am i ready or not..
alhamdulillah...ini jalan aku..dan Allah mudahkan segalanya..
"Nawaitu yang penting.. Kalau niat bukan kerana Allah..
Kita akan cepat kecundang.."

Terima kasih Encik Suami..
Sebab terima sy apa adanya..
I love you... ♥

No comments:

Post a Comment