Engkau yang bernama SAHABAT


Ambillah masa untuk memahami HATI dan PERASAAN kawan. 
Kerana dia juga seorang manusia..
Dia juga ada rasa takut, ada rasa bimbang, sedih dan kecewa..
Dia juga ada kelemahannya..
Dan dia juga perlukan KAWAN sebagai kekuatan..
Kita selalu melihat dia ketawa,,
Tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka..

Yee..kau yang bergelar sahabat..

Tika aku susah kau datang memudahkan
Tika aku sedih kau datang menggembirakan 
Tika aku sendiri kau datang menemani
Tika aku hilang sabar kau datang tenangkan 
Tika aku dihimpit tekanan kau datang redakan
 Tika aku dianiaya kau datang memberi sokongan 
Tika aku kesempitan kau datang beri kelapangan
 Tika aku ketawa kau datang dengan mudah 
Tika aku menangis kau datang tanpa lengah 
 Terima kasih sahabat 
Terima kasih...terima kasih...terima kasih... 

 "Hidup Ini Indah Jika Segalanya Kerana Allah"