Persoalan demi persoalan..

Okeyh now aku dah mula busy akhir2 ni. Sebab macam2 final project yang aku kena siapkan. Arrghh..stress jugak laa.. (Fuhh tarik nafas..relaks..)

Okeyh berbalik pada topik aku.. persoalan demi persoalan.
Haa korang sendiri pown mesti ada dilema dan soalan2 yang tak ada jawapan.
Tipu la kalau kita tak ada perasaan ingin tahu kan.



Okeyh now aku nak cakap soal cinta.. (Lagiii...boringg...)
Bukan apa..kali ni.. Again and again.. Ada someone kenalan aku..
Luahkan perasaan dan menimbulkan seribu satu persoalan yang aku sendiri tak ada jawapan untuk semua soalan dia bagi kat aku.. So aku cuma mampu dengar..

Someone ni ada tanya aku..
Situasi dalam asrama..atas katil..waktu malam..tunggu masa nak tidur..hee

"Weyh..cinta sejati tu still wujud ke??.."
"Aku betul2 tak faham kenapa aku berhadapan dengan lelaki macam ni..""
"Kenapa bila aku lupa dia..dia datang balik??"
"Aku sunyi, aku perlukan someone..macam mana??"

Errr...aku diam.. Dia cerita semuanya..dari A hingga Z. Mulanya aku agak terkejut. Sebab aku tak sangka dia dalam situasi macam tu.

Aku tak expert soal ni..
Aku sendiri pown ada masalah. Aku cuma mampu jadi pendengar.
Hurmm..memang persoalan tu tinggal persoalan.
Aku diam...dan akhirnya kteorg pown tertidur..



No comments:

Post a Comment