Penantian satu penyeksaan.


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
-aishiteru-

Bila Rindu ini..masih milikmu...
Kuhadirkan sebuah..
harus berapa lama...Harus brapa lama...
aku menunggumu..aku menunggumu..
-menunggu mu-


Post kali ni bukan tentang aku tapi someone yg agak rapat dengan aku..
Dia selalu tanya.. "Hidup aku memang selalu kena menunggu kan??..."
Well..actually ini pasal kisah cinta dia.. Cinta yg tak pasti. Aku sendiri pown terfikir..
Why dia nak tunggu someone yang tah wujud or tidak. Maybe aku bukan ada kat tempat dia..
Aku tak boleh nak cakap apa2..just boleh nasihat dan buat dia stay strong.

Menunggu sesuatu yang tak pasti??

Ngee~ Menunggu tu memang satu penyeksaan. Lagi2 bila tunggu sesuatu yang belum pasti.
Rasa macam tertunggu tunggu. Ending dia pown tak sure macam mana..



Bagi aku, dia patut bagi peluang dekat hati dia..untuk someone else..
Mencinta tak semestinya memiliki..
Dan dan dan... kita muda lagi kowt.. Jauh lagi perjalanan kan..

Ohh ma chรจre amie..
Ramai lagi yang terbaik untuk kau..
Please jangan seksa diri..







No comments:

Post a Comment